HTML

Murano Manufaktúra

A nevem Smidt Éva és gyermekkorom óta elvarázsol a forró üveg. 2005-ben alkalmam adódott belekezdeni a lámpagyöngykészítésbe, és azóta nem tudok szabadulni ettől a méltatlanul mellőzött, csodálatos anyagtól. Lehet hidegen megmunkált, kemencében olvasztott síküveg, pálcából lángban olvasztott apró gyöngy, vagy ólmozott, fóliázott színes üveg, rajongásom évek óta tart és egyre növekszik. De nem csupán az üveg érdekel, hanem minden olyan anyag, amellyel kombinálni lehet: nemes- és színesfémek, bőr... így nem csupán üvegeim elkészítési módjáról szól ez a blog, hanem a belőlük készült ékszerekről is.

Együtt alkottunk

2010.03.30. 23:37 Körticsek

Tele voltam kétségekkel, amikor megírtam az Alkossunk együtt! című posztot. Na nem a kokárdás rész miatt, sokkal inkább aggódtam amiatt, hogy érdekli-e majd alkotótársaimat a felhívás, és főleg az izgatott, hány fotót kapok. Jelentem, a fogadtatás pozitív volt és erről az elküldött fotók száma és készítőik lelkesedése árulkodik. Sorozatindító játékunkban tavaszi hangulatú medált, illetve nyakláncot alkottunk közösen.

Aki lemaradt a felhívásról és a mostani közös alkotásról, ne essen kétségbe, ugyanis a játék továbbvándorol egy másik alkotóhoz, és remélhetőleg nem szakad meg a láncolat. A játék következő házigazdáját a résztvevők közül itt sorsoltam ki, a nyertest a fotók után találjátok.

A mostani játék alkotói - és fotóik -, név szerinti sorrendben: Babobead (Móró Barbara), Bodzsi (Horváth Szilvi), Bozóki Rita, Klupta Judit, KNM Üvegvilág (Kis-Németh Mária), Kreatívmanó (Hídvégi Bori), LNori (Lovász Nóra), Murano Manufaktúra (Smidt Éva), Perlina (Rédai Olga), Reyca, Sipos Szabó Judit (Glassimo). (Akinek esetleg van blogja, de nem találtam meg, kérem írjon, hogy be tudjam linkelni.)

Az Alkossunk együtt! játék következő házigazdája:

Kis-Német Mária, KNM Üvegvilág.

6 komment

Címkék: játék üveg olvasztott fusing lámpagyöngy alkossunk együtt alkottunk kemencében

A bejegyzés trackback címe:

https://muranomanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr691882789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kreativmano 2010.03.31. 10:32:04

Én is örülök, hogy ennyien vagyunk!
Gratula mindenkinek :)

pottyosgaloca 2010.03.31. 15:12:09

Gratulálok mindenkinek, egytől egyik nagyon szépek, szívesen hordanám bármelyiket :)

glassimo · http://www.etsy.com/shop/Glassimo 2010.03.31. 17:04:15

Orulok, hogy ratok talaltam, s gatulalok mindannyiunknak!:)

knm.uvegvilag 2010.03.31. 22:51:30

Én is Gratulálok Mindenkinek!

Átveszem a stafétát, köszönöm! :-)

Írtam pár sort a blogomban!
Marcsi

klju 2010.04.05. 21:47:13

Nagyon munkákat készítettetek, nagy öröm volt számomra végig nézni, mindenkinek további jó munkát kívánok

klju 2010.04.05. 21:49:01

a második szó a szép volt, valamiért kimaradt, ezért pótolom most
süti beállítások módosítása