HTML

Murano Manufaktúra

A nevem Smidt Éva és gyermekkorom óta elvarázsol a forró üveg. 2005-ben alkalmam adódott belekezdeni a lámpagyöngykészítésbe, és azóta nem tudok szabadulni ettől a méltatlanul mellőzött, csodálatos anyagtól. Lehet hidegen megmunkált, kemencében olvasztott síküveg, pálcából lángban olvasztott apró gyöngy, vagy ólmozott, fóliázott színes üveg, rajongásom évek óta tart és egyre növekszik. De nem csupán az üveg érdekel, hanem minden olyan anyag, amellyel kombinálni lehet: nemes- és színesfémek, bőr... így nem csupán üvegeim elkészítési módjáról szól ez a blog, hanem a belőlük készült ékszerekről is.

A Kreatív Blogger gesztus

2010.02.22. 19:11 Körticsek

Teljesen váratlanul ért, ráadásul onnan érkezett, ahonnan nem is sejtettem volna. Kedvenc csokiblogomtól, a Csox blogtól - amelyet mellesleg és nem véletlenül rendszeresen olvasok -, Kreatív Blogger elismerést kaptam - köszönöm! Bár sokan nem kedvelik és nem igazán értik ennek a kedves gesztusnak (én is inkább ennek tekintem, mint elismerésnek) a lényegét, részemről fontosnak tartom, hogy valóban kreatív alkotóknak adhassam tovább.

A szabályokról később, most jöjjön a hét dolog rólam, amelyet a látszat ellenére meglehetősen nehéz volt összeszedni. A sorrend természetesen nem fontossági...

1. Szenvedélyesen szeretem az üveget. Ha még nem volna nyilvánvaló... :-)

2. Kütyü- és szerszámmániás vagyok.

3. Békés túramotoros vagyok. A hosszú túrákat kedvelem, amelyeken barátaim is ott vannak, tökéletes minőségű az aszfalt, fantasztikusak a kanyarok és ragyogóan süt a nap. Ez nem álom, szerencsére ilyen valóban létezik.

4. Ha valami bánt, vagy ha boldog vagyok, írnom kell. Néha egyébként is, mert ez az egyik hivatásom.

5. Imádom a hegyeket és a tengert, lenyűgöz a végtelen, elemi erő amely belőlük árad.

6. A kudarcok nagyon letörnek.

7. Rettentően racionális tudok lenni, ugyanakkor javíthatatlanul romantikus vagyok.

Megrendelésre készített mandzsettagomb

A blogok, amelyeknek továbbadom az elismerést. Természetesen a sorrend itt sem rangsor...

1. Kreatívmanó. Azért, mert kezdőként kérdeztem Tőle és mert önzetlenül segített. És persze azért is, mert kedvelem a lámpagyöngyeit, ékszerei különleges, egyedi hangulatúak.

2. Zazie. Azért, mert kedves és nagyon kreatív alkotó. Imádom a gyöngyeit!

3. Krisztallit. Azért, mert gyönyörű dolgokat alkot ezüstből.

4. Kricsár. Azért, mert boszorkányos ügyességgel bánik a rézdróttal.

5. Chünyök. Lánggal színezett réz alkotásaikért.

6. Lacfi Ági. Azért, mert küldetése a stílus, és mert az Ő stílusa is lenyűgöző.

7. Ólomüveg blog - avagy Apád nem volt üveges! Azért, mert közös a szenvedélyünk és mert élvezettel olvasom beszámolóit a világ üvegcsodáiról.

Ezeket a lámpagyöngyöket is egyedi megrendelésre készítettem

A Kreatív Blogger cimkével meglepett alkotók tennivalói:

- Köszönd meg a gesztust annak, akitől kaptad és linkeld be a blogját.

- Tedd ki saját blogodban a logót.

- Írj magadról hét olyan dolgot, amit szívesen elmondanál másoknak.

- Sorolj fel és linkelj be hét olyan blogot, amelyek szerinted kreatívak, és amelyeket szeretettel látogatsz.

- Kommentben értesítsd a felsorolt blogok tulajdonosait erről az apró gesztusról, amellyel a kreatív alkotók egymást lepik meg.

Ennyi az egész. Engem jókedvre derített ez a gesztus, remélem bloggertársaim is örülnek majd. :-)

Szólj hozzá!

Címkék: blog kreatív üveg nyaklánc kreatív blogger fusing lámpagyöngy mandzsettagomb

A bejegyzés trackback címe:

https://muranomanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr791781740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása